به این چربیها سرشیر گفته میشود

♥ یک قاشق غذاخوری سرشیر ۶۰ کالری دارد. افرادی که به طور مرتب نوشابه مصرف میکنند ، میتوان گفت به طور متوسط روزانه ۷ قاشق مرباخوری شکر از این طریق دریافت میکنند که این میزان شکر ، هم کالری بالایی دارد و هم بر سلامت دندانها اثر مخرب دارد . البته خوردن یک یا دو قاشق خامه برای صبحانه آن هم یکی دو بار در هفته اشکالی ندارد، ولی از آنجا که چربی خامه مانند چربی گوشت قرمز جزو چربی های جامد است و کلسترول بالایی نیز دارد مصرف بیش از اندازه آن حتی برای وزن گرفتن افراد لاغر هم توصیه نمی شود. آیا پنیر باعث خنگ شدن افراد می شود؟ شیر همچنین دارای منیزیم و پتاسیم است که می تواند به کاهش فشار خون و افزایش جریان خون به اندام های حیاتی کمک کند به همین علت باعث کاهش فشار روی قلب و همچنین سیستم قلبی و عروقی می شود.

شیر حاوی مواد مغذی مانند پروبیوتیک ها، ویتامین D و ایمونوگلوبولین ها است که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و به نوبه خود خطر ابتلا به آلرژی را کاهش می دهد. طرز تهیه ماست را می توانید در وعده دسر – سرو کنید . گزارش 2015 کمیته مشورتی دستورالعمل های رژیم غذایی (DGAC) توصیه می کند که مصرف چربی را به 20 تا 35 درصد کالری روزانه و چربی اشباع شده را به کمتر از 10 درصد از کل کالری محدود کنید. پنیر کم چرب. این نوع از پنیر با شیر ۲ درصد چربی تهیه می شود. ۷ گرم چربی، شامل 5 گرم اسیدهای چرب اشباع شده است. 10 گرم چربی، از جمله 6 گرم اسیدهای چرب اشباع شده است. علاوه بر آن، اسیدهای چرب امگا ۳ در برخی از انواع پنیرها یافت شده اند. تفاوت پنیرها در زمان رسیدنشان است. مردان و زنان 19 تا 50 سال باید 1000 میلی گرم کلسیم در روز مصرف کنند. با این حال، شواهد علمی این نظر را تأیید نمی کنند. پنیرهای غیر لبنی. پنیرهای غیر لبنی مانند پنیر سویا و دایا، برای افرادی مناسب هستند که لبنیات مصرف نمی کنند. آمارها نشان می دهد افرادی که بیشتر پنیر می خورند، با وجود غنی بودن پنیر از چربی و سدیم، از فشار خون کمتری برخوردارند.

پنیر یک افزودنی رایج برای غذاهای محبوبی مانند همبرگر، پیتزا، غذاهای مکزیکی، سالاد و ساندویچ به حساب می آید. تحقيقات زيادي در مورد اثرات درماني و پيشگيرانه ماست و باكتري هايي كه در توليد آن به كار رفتهاند، بر بيماري هايي مانند سرطان، عفونتها، اختلالات دستگاه گوارش و آسم انجام شده است. این ماده غذایی از دلمه شدن شیر و بستن آن تهیه میشود. پنیر فرآوری شده. محصولاتی مانند پنیر آمریکایی، “غذای پنیری” و محصولات “با طعم پنیر” را نمی توان به عنوان پنیر طبقه بندی کرد و این موضوع باید بر روی برچسب محصول غذایی نوشته شود. محصولات طعم دار دارای طعم پنیر ارزش غذایی یکسانی نداشته و به احتمال زیاد سدیم بالایی دارند. پنیرهای مسن یا بالغ دارای بافت سفت تری هستند و به مدت 6 ماه یا بیشتر سن دارند. پنیرهای تازه. پنیرهای تازه، پنیری هستند که سن ندارند، یا هنوز نرسیده اند. پنیرهای تازه معمولاً رطوبت بیشتر، بافت نرم تر و طعم ملایم تری نسبت به پنیرهای قدیمی دارند. Cheddar، Swiss، Parmesan و Gruyère نمونه هایی از پنیرهای قدیمی هستند.

دربندی دوغ تا پیش از مصرف باید غیرقابل تصرف (پلمب شده باشد. حتی برای کسانی که به دنبال کاهش کالری یا چربی هستند نیز مصرف مداوم این نوع از پنیر ها توصیه نمی شود. به طور کلی کلسیم می تواند به کاهش فشار خون کمک کند. آیا باید مصرف روزانه خود را کاهش دهیم؟ به همین دلیل شاید از خود پرسیده باشید که فواید و مضرات مصرف پنیر چیست؟ این پنیر، نام خود را از صومعهای به همین نام در دانمارک گرفته است، جایی که راهبان سیسترسین اولین بار آن را در قرن دوازدهم تولید کردند. با این حال، در سال 2014، محققان به این نتیجه رسیدند که محصولات لبنی می توانند منبع خوبی از آنتی اکسیدانی به نام گلوتاتیون باشند. این محصولات قفسه ای، پایدار هستند. پنیر شیر کامل. این نوع از پنیر ها، به طور معمول حاوی 6 تا 10 گرم چربی در هر 1 اونس (28 گرم) است. دوغ، نوشیدنی حاوی باکتریهای پروبیوتیک است که مصرف آن در زمان بارداری توصیه می شود. برخی از انواع دوغ حاوی باکتری زنده یا پروبیوتیک است.

دیدگاهتان را بنویسید